Vrickad utmaning

Hittade en bloggutmaning. Nu är jag inte utmanad, ännu i alla fall, men palla vänta, jag gör den ändå.

1. skriv ditt namn med lillfingret:
robert

2. skriv ditt namn med armbågen:
riobverretr5

3. skriv ditt namn med pannan:
tgfnhjyugtrftg5

4. skriv ditt namn med hälen:
ftr54hbe4tr

5. skriv ditt namn med näsan:
roghert

6. skriv ditt namn med örat:
fn. m,gft hjyu

7. skriv ditt namn med munnen:
rrrobert

8. skriv ditt namn med könsorganet:
Det är lite för osanitärt för min smak, så jag står över.


Okej. Gick över förväntan. Och jag utmanar... ingen. Men jag uppmanar alla att utföra detta störda lilla minimotionspass.




Andra bloggar om: ,

Kommentarer:

1 Amanda:

8. skriv ditt namn med könsorganet:
Det är lite för osanitärt för min smak, så jag står över.

HAHAH KLOCKRENT

2 Robert:

:-P

Kommentera här: