Return of the King?

Alex Shulman bloggar igen?? Det verkar vara temporärt, men ändå. Det här är så mycket större än när den där långhåriga hippien som predikade om kärlek kom tillbaka runt påsk där nån gång för en väldans massa år sedan ("väldans massa år sedan" är ett uttryck som jag använder mig av för att sortera in händelser som inträffade innan jag föddes i ett väldigt, väldigt stort fack). Det här är första gången någonsin som jag på allvar kan säga saker som "Åh, jag ser faktiskt fram emot Nobelfesten". Jag testade precis att låta dom orden komma ut ur min mun. Det lät lite ovant, men med lite övning så ska det nog till och med kunna låta trovärdigt. Hade dock hellre, precis som vår näste statsminister, gått och sett Springsteen om jag haft möjlighet.



Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 F:

synd att du inte sa nått om Springsteen,då hade du KANSKE kunnat följa oss när vi ska gå, men det är lite sent nu eftersom vi redan införskaffat biljetter

2 Robert:

Fan då :-)

Kommentera här: