Fynd i sminkväskan

Var på sittning igår. Är hes som fan idag, det är glitter överallt, och jag är fortfarande lite smådragen. Och jag gjorde ett par intressanta fynd i min väska så här dagen efter: Ett stearinljus, som jag minns att någon kastade i huvudet på mig, och en röntgenenergidryck, som strax ska få agera återställare. "Be different. X-RAY your drink for the taste of strong power". Serveras väl kyld.

image437


Och DN:s sågning av Findus jultallrik gör mig bara sugen att pröva den. Vad fan är det för fel med mig egentligen? Ja ja, nu ska jag väl tända mitt ljus och dricka min energidryck, och ladda inför nästa kurs som börjar imorgon. Observera att jag för allas trevnad hoppade över ordvitsen ljus som kastas i huvudet = ljushuvud.



Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Kommentera här: