Mario och Peach-kostymer!

image281

Snubblade nyss över dom här "läckra" (maskerad)kostymerna. Det är ju något av en barndomsdröm att få se ut som Mario, men jag tror att min fysik är lite för normalviktig för att jag skulle göra karaktären rättvisa. Sen är jag emot att hoppa på sköldpaddor, och mustasch är nog inte riktigt min grej. Däremot så räddar jag gärna prinsessor. Mariokostymen består av t-shirt, hängselbyxor och hatt. Princesskostymen består av klänning, tiara och handskar. De kostar 50 dollar styck hos 80stees.com (Mario här, Peach här).



image282image279


Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 a m a n d a:

Söt klänning, haha :)
/ / a m a n d a

2 dudie:

fan va charmigt!

3 jesse då:

tjabba jag letar efter en svampdräkt till en maskeradräkt då givetvis på den kändisvampen i super mario, jag vill vara han för en kväll, vet ni om den kostymen finns?

4 Jackie:

Men gud vad söta! Fast håller med om att svampkostymer hade varit ännu roligare, eller kanske Yoshi kostymer...

Kommentera här: