Backyard Babies till Guitar Hero III

image303

Backyard Babies
ska vara med i Guitar Hero III, som släpps (strategiskt) före jul! Och med deras allra bästa låt också, Minus Celsius! Just som jag satt och funderade på om min dag verkligen skulle kunna bli bättre. Det kunde den. Låtar som jag ser fram emot att spela (som avslöjats hittills) i Guitar Hero III, topp 10 (låtarna är länkade till videor på YouTube, utifall att ni har luckor i allmänbildningen):
  1. Minus Celsius - Backyard babies
  2. Welcome To The Jungle - Guns N' Roses
  3. One - Metallica
  4. The Number Of The Beast - Iron Maiden
  5. Rock You Like A Hurricane - Scorpions
  6. Sabotage - Beastie Boys
  7. Rock And Roll All Night - KISS
  8. I'm In The Band - The Hellacopters
  9. School's Out - Alice Cooper
  10. Paint It Black - The Rolling Stones
Det står redan nu klart att jag kommer att köpa det här spelet, om jag så ska bli tvungen att sälja tv:n för att ha råd med det (obs, moment 22-humor). Avslöjas det nu bara att Stairway to Heaven ska vara med också, så kommer jag att få svårt att tänka på nåt annat fram till att det släpps. Jag skulle inte gråta blod om dom valde att ta med Highway to Hell heller.

Aftonbladet skriver
Wikipedia - Lista över hittills klara låtar







Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 Sandra:

och sunshine of your love! omg den kan jag spela på riktig gitarr t o m ;)

2 Robert:

Jupp, den lär också bli grymt kul att spela! :-P Studsar (nästan) upp och ner i min iver att få spela det nån gång! Eller så kan det vara en sockerkick på gång, man vet aldrig!

3 Andreas:

Kolla intervjun när Backyard Babies spelar sin egen låt och när Nicke på ett grandiost sätt krossar gitarren

Kommentera här: