Äntligen lite ebb...

Äntligen känns det som om lusten att skriva har avtagit lite. Bedarrat. Ebbat ut. Mojnat. Tvinat bort. Ni vet. Det är en sak att ha skrivkramp, en hel annan att verkligen få kramp av för intensivt tangentknappande.

Jag hade tänkt beställa lite DVD-skivor av ett speciellt märke innan jag gick och la mig, bara för att märka att de butiker jag hittat som har just det här märket (wesellcd.com, discsonline, DVD Marknaden) tycker att det är helt okej att ta mellan 130-155 kr för att skicka 25 skivor (dagens ord är således kartell). Nej, dom har bara höga fraktpriser för att dom är baserade utomlands. Frågan är då istället varför inga svenska butiker säljer det här märket?

Såg just att Clas Ohlson säljer det, så det var inget... Förvisso för över det dubbla priset, men det tjänar jag ju in på frakten. Är inte mojna och tvina två helt fantastiska ord förresten?

Kommentera här: